Архів

28.08.2021

До уваги користувачів!

30.08.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

27.08.2021

До уваги користувачів!

28.08.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

11.08.2021

До уваги користувачів!

Графік роботи пункту реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" за адресою м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 11 у серпні 2021 року:

21-24 серпня - вихідні дні (24 серпня - День Незалежності України);
з 25 серпня - за звичайним графіком;

28 серпня (суббота) - робочий день (з 9:00 - 17:00).

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

27.07.2021

До уваги користувачів!

29.07.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

27.07.2021

До уваги користувачів!

З 01.08.2021 в пунктах обслуговування кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» за адресами:

- м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 11;

- м. Кам'янське, проспект В. Стуса, 10/12;

- с. Шабо, вул. Центральна, 63;

змінюється вартість кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Відтак, вартість формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, становитиме:
- формування та підтримка кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, протягом 1 року - 435,00 грн. (в т.ч. ПДВ) для всіх категорій користувачів;
- формування та підтримка кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, протягом 2 років - 870,00 грн. (в т.ч. ПДВ) для всіх категорій користувачів;
- оновлення та підтримка кваліфікованого сертифіката електронного підпису за посиланням https://ca.diia.gov.ua/make-certificates, протягом 1 року - 435,00 грн. (в т.ч. ПДВ) для всіх категорій користувачів.

25.06.2021

До уваги користувачів!

Графік роботи пунктів реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія":

28 червня 2021 року - вихідний день (День Конституції України);

з 29 червня - за звичайним графіком;

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

22.06.2021

До уваги користувачів!

23.06.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

09.06.2021

До уваги користувачів!

У зв'язку з рішенням ПрАТ "Київстар" про поступове припинення надання послуги кваліфікованого електронного підпису Mobile ID, що міститься на захищеній SIM-картці в мобільному телефоні абонента, що призведе до неможливості використання послуги Mobile ID.

З 17 червня 2021 року ПрАТ "Київстар" припиняє підключення нових абонентів до послуги Mobile ID, а також припиняє можливість випуску, поновлення й продовження терміну дії кваліфікованих сертифікатів електронних ключів для всіх користувачів послуги Mobile ID.

З 1 листопада 2021 року послуга Mobile ID припиняється у повному обсязі, користування нею для мобільної цифрової ідентифікації, а також підписання документів за допомогою послуги Mobile ID стане недоступним.

Для оформлення кваліфікованого електронного підпису на захищених носіях особистих ключів та файлових носіях особистих ключів, ви можете звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації.

Графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

01.06.2021

До уваги користувачів!

02.06.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

26.05.2021

До уваги користувачів!

27.05.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

07.05.2021

До уваги користувачів!

Графік роботи пункту реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" у травні 2021 року:

- 08-10 травня - вихідні дні (9 травня День перемоги);
з 11 травня - за звичайним графіком;

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

19.04.2021

До уваги користувачів!

20.04.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

06.04.2021

До уваги користувачів!

Графік роботи пункту реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія", що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Алмазова, 11 змінюється на період дії карантинних обмежень в м.Києві.
Графік роботи в даний період:

- 07-08 квітня - 09:00-17:00;
- 09 квітня - 09:00-16:45;
- 12-15 квітня - 09:00-17:00;
- 16 квітня - 09:00-16:45;
- 19-22 квітня - 09:00-17:00;
- 23 квітня - 09:00-16:45;
- 26-29 квітня - 09:00-17:00;
- 30 квітня - 09:00-15:45;
з 05 травня - за звичайним графіком;

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

29.03.2021

До уваги користувачів!

30.03.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

24.03.2021

До уваги користувачів!

25.03.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

17.03.2021

До уваги користувачів!

18.03.21 з 00:00 до 08:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

07.03.2021

До уваги користувачів!

Графік роботи КНЕДП "Дія" у березні 2021 року:

- 06-07 березня - вихідний день;
- 08 березня - вихідний день (Міжнародний жіночий день);
- з 09 березня - за звичайним графіком;

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" та його відокремлених пунктів реєстрації у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.

28.02.2021

До уваги користувачів!

Шановні користувачі!
З 01 березня 2021 року в пунктах реєстрації ДП "НАІС", що являється представництвом кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" буде змінено тарифний план для кінцевих користувачів.
Детальна інформація на офіційному вебсайті Представництва за посиланням https://nais.gov.ua/article/z-1-bereznya-zminyuyutsya-tarifi-elektronnih-dovirchih-poslug

23.02.2021

До уваги користувачів!

24.02.21 з 00:00 до 06:00 кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "Дія" буде проводити планові регламентні роботи у зв'язку з чим робота сервісу може бути не стабільною.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

09.02.2021

До уваги користувачів!

Українці здійснили майже 4 млрд операцій з електронними підписами та печатками у 2020. Це вдвічі більше, ніж у 2019. З КЕП можна підписувати документи з будь-якої точки світу, головне — бути онлайн. Е-підпис гарантує підвищений рівень конфіденційності та отримання електронних послуг будь-коли.

Мінцифра оцінила розвиток сфери електронних довірчих послуг за 2019-2020 роки. Яку статистику маємо у 2020?

  • 7,2 виданих е-підписів — це на 69% більше, ніж у 2019 (4,3 млн).
  • 11% усіх підписів зберігаються на захищених носіях — 8% у 2019.
  • 6 із 20 надавачів електронних довірчих послуг використовують міжнародні алгоритми електронного підпису. У 2019 їх було лише 3 з 22.

Отримати е-підпис можна можна у кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — приватних і державних підприємствах, банках та інших організаціях. Їх перелік: https://czo.gov.ua/ca-registry.

Мінцифра працює над тим, щоб зробити отримання електронних послуг зручнішим та простішим. За 2020 рік електронний підпис використали 7,5 млн разів на сервісах Мінцифри. Здійснено 8 млн авторизацій, е-підпис накладено 7,5 млн разів на 4 ресурсах Мінцифри, а також стали доступними 56 схем е-ідентифікації в системі ICEI id.gov.ua. У квітні ми презентуємо Дія ID — електронний підпис у смартфоні.

Попередня
Наступна