Як повернути кошти за неотриману послугу?
Для повернення коштів необхідно заповнити заяву на повернення коштів. Форма заяви наведена нижче:
Заява на повернення коштів АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Зверніть увагу, що у разі здійснення оплати за послугу та/або товар не з особистої банківської картки особи, яка замовляла послугу та/або товар, заяву на повернення коштів заповнює власник банківської карти, з якої було здійснено оплату за послугу та/або товар, з зазначенням всіх своїх ідентифікаційних даних та банківських реквізитів. В полі "Кошти було перераховано з метою отримання електронних довірчих послуг та/або покупки товару в інтересах користувача (покупця)" зазначаеться ПІБ та ІПН особи, в інтересах якої замовлялась послуга та/або товар.
Оригінал заповненої заяви та копію квитанції про сплату потрібно надіслати на поштову адресу: 03150, м. Київ, вул. Ділова, 24, ДП "ДІЯ", або підписати заяву своїм електронним підписом та направити підписаний файл на цю електронну пошту keys@diia.gov.ua. Сервіс для підписання за посиланням https://ca.diia.gov.ua/sign
УВАГА!
В разі неповних банківських реквізитів повернення коштів буде неможливим!